3
Sylvain (MEEBOON) D.
“ POEC INDUSTRIE - CFAI - BREST - 2018 ”

Sylvain (MEEBOON) D. asked a question in topic General
to Any Engineering & maintenance Insiders

on 04/01/2018
22
1
Madame, Monsieur,

Attiré par l'industrie, habitant sur Plomodiern, le permis en cours et ayant une réunion collective le 11 janvier pour une POEC, je souhaite intégrer votre entreprise.
Pouvez-vous me communiquer votre mal pour que je puisse vous transmettre ma candidature? Je l'enverrai par voie postale si besoin.

Je suis à votre disposition pour tous renseignements supplémentaires. ducellier.sylvain@gmail.com 

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, mes salutations distinguées.

Sylvain DUCELLIER
3 weeks, 4 days ago
Chef De Projet Digital RH, Groupe Renault

Bonjour Sylvain,

Pour postuler, il faut vous positionner sur une offre en cours.
Pour cela, vous pouvez vous rendre sur notre site carrière et postuler directement en ligne : renault.referrals.selectminds.com/ 

Très belle journée à vous

Add to this thread

Groupe Renault

Ever since 1898, passion has been the driver in Renault’s desire to develop mobility solutions for everyone. Joining Groupe Renault means joining a community of passionate men and women inspired by innovative products, technologies and business models. It means choosing an international environment embodied by the Renault-Nissan Alliance. With us, you will have your part to play in perfecting the vehicles of the future, which will be autonomous, connected and more environmentally friendly.

Visit website